lelakisg Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 ish ish ish....korang ni takde keje eh..... apa tak ada kerja , jumpa untuk berbuka puasa dan shopping raya , hehehh bonetoad 1 Quote
FizzleBuzz Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 apa tak ada kerja , jumpa untuk berbuka puasa dan shopping raya , hehehhye lah tu....mcm betul je...ahhahaha... just joking...hahaha...hav fun there Quote
lelakisg Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 ye lah tu....mcm betul je...ahhahaha... just joking...hahaha...hav fun there hahah , tak ada pun orang yang nak join , hehehe Quote
FizzleBuzz Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 hahah , tak ada pun orang yang nak join , heheheu will find one soon Quote
lelakisg Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 siapa lah nak kita , yang tak handsome ini Quote
FizzleBuzz Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 sama!!! takpe lah...satu hari nanti kita akan dapat punya.... Quote
didi Posted August 24, 2011 Author Posted August 24, 2011 korang ni kurang confidence ah. Ish haha Quote I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth
mfn.live81 Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 korang ni kurang confidence ah. Ish hahabetul betul ... i agree dgn didi. Kalau ada confidence plus luck sikit, its not impossible. Tapi expectations kene faham faham sikit la. kalau too high, sampai bila pun tak dapat nye! Quote
Shockmeup Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 betul betul ... i agree dgn didi. Kalau ada confidence plus luck sikit, its not impossible. Tapi expectations kene faham faham sikit la. kalau too high, sampai bila pun tak dapat nye! Btol btol btol *upin ipin nyer suare* Quote
lelakisg Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 betul betul ... i agree dgn didi. Kalau ada confidence plus luck sikit, its not impossible. Tapi expectations kene faham faham sikit la. kalau too high, sampai bila pun tak dapat nye! bukan tak ada confident ,, kalau ada confident and expectation tak high pun bukan boleh dapat , Quote
CoolBelow Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 Selamat berpuasa kepada semua lelaki Melayu di sini Quote
didi Posted August 24, 2011 Author Posted August 24, 2011 bukan tak ada confident ,, kalau ada confident and expectation tak high pun bukan boleh dapat ,abeh kalau tanak mingle around and noe more people like us macam mane ne sei nak ade hope. haha. Kalau nak meet up and mingle or chill out I am all out for it Quote I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth
wadasher Posted August 25, 2011 Posted August 25, 2011 kecoh kepe melayu!!! hahahaha.... best ah ade thread just for malays. kira sape start this topic mcm brilliant gitu agree ah dgn sexyboy & didi ..... tak kenal maka tak cinta gitu kaaaaaaaaaaaan.... :DSo.... sape nk buka sama2???? Haha... tapi malas ah nk turun geylang.. tkde classss LOL Quote
FizzleBuzz Posted August 25, 2011 Posted August 25, 2011 LOL....korong memang gerek ke peh...hahahah :thumb: Quote
lelakisg Posted August 25, 2011 Posted August 25, 2011 ahlah nak buka bersama ke ,lagi berapa hari saja nak raya, mesti semua busy shopping and buat kuek, kita jumpa lepas raya saja lah. ok tak Quote
didi Posted August 25, 2011 Author Posted August 25, 2011 Btol btol btol *upin ipin nyer suare*haha xDkecoh kepe melayu!!! hahahaha.... best ah ade thread just for malays. kira sape start this topic mcm brilliant gitu agree ah dgn sexyboy & didi ..... tak kenal maka tak cinta gitu kaaaaaaaaaaaan.... :D So.... sape nk buka sama2???? Haha... tapi malas ah nk turun geylang.. tkde classss LOLoh part yang start topic ni sape lagiiiiii. heh heh heh :whistle:Tapi puasa lagi like tinggal bape hari je. Usually for me, the last few days buka kat rumah lor and all the lauk lauk yang best best heh heh heh.Cume takde abg hensem nak suapkan ketupat. ahlah nak buka bersama ke ,lagi berapa hari saja nak raya, mesti semua busy shopping and buat kuek, kita jumpa lepas raya saja lah. ok takyupz yupz Quote I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth
Guest gazarette Posted August 25, 2011 Posted August 25, 2011 la.. suap sendiri kan okay gak.. independent..saja.. masuk frame. Quote
Guest zan_lim Posted August 25, 2011 Posted August 25, 2011 Woah...banyak jugak mly guys kat thread ni..cool..boleh buat perjumpaan hahaha.. Quote
lelakisg Posted August 25, 2011 Posted August 25, 2011 Woah...banyak jugak mly guys kat thread ni..cool..boleh buat perjumpaan hahaha..boleh saja Quote
didi Posted August 25, 2011 Author Posted August 25, 2011 Woah...banyak jugak mly guys kat thread ni..cool..boleh buat perjumpaan hahaha..yayyy zan_lim organisee!!! Quote I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth
minejastr0 Posted August 25, 2011 Posted August 25, 2011 Lol. just read this topic. haha..so the melayu... never expected quite a number of malays here. well done topic starter Quote
lelakisg Posted August 25, 2011 Posted August 25, 2011 Lol. just read this topic. haha..so the melayu... never expected quite a number of malays here. well done topic starter selamat dtg. jangan malu malu di sini , nak makan siapa pun boleh ,hehehheheh Quote
hunk_chaser Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 raya dh dekat.. xsabar nk makan kuih raya. heheheh~~~ Quote
Guest arik Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 Saya suka orang yang tua, umur 45 kepada 55, ada orangi di sini.Cheers Quote
didi Posted August 26, 2011 Author Posted August 26, 2011 la.. suap sendiri kan okay gak.. independent.. saja.. masuk frame.romantic peee. heh heh heh. Satu suap je lah, yang laen makan sendiri. xDDLol. just read this topic. haha..so the melayu... never expected quite a number of malays here. well done topic starter A ah sei. Sape eh topic starter? *check 1st post*Eh akuu~!!!~~ raya dh dekat.. xsabar nk makan kuih raya. heheheh~~~aku lantak keropok je mostly. hehehe Quote I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth
Guest zan_lim Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 Insyaallah boleh..tapi perjumpaan raya or perjumpaan lain? Hahaha... Quote
Guest zan_lim Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 Standard kuih tart jugak..tapi kalau 'kuih' lain berbeda jugak citarasa..depends on d mood la hahaha..kuih raya apa yang u all suka makan Quote
Guest zan_lim Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 Standard kuih tart jugak..tapi kalau 'kuih' lain berbeda jugak citarasa..depends on d mood hahaha.. Quote
didi Posted August 26, 2011 Author Posted August 26, 2011 Insyaallah boleh..tapi perjumpaan raya or perjumpaan lain? Hahaha...heh heh heh. Dress code adalah baju melayu , kain samping tapi takya pakai seluar. hahahahahhhahahahaha Sh0h 1 Quote I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth
Guest zan_lim Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 raya dh dekat.. xsabar nk makan kuih raya. heheheh~~~ Quote
Guest zan_lim Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 Kinky ah kalau tak payah pakai seluar hahaha..kira senang seluk ah ni hahaha.. Quote
FizzleBuzz Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 ish ish ish...korang ni....boleh tak jangan notty notty... Quote
lelakisg Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 Saya suka orang yang tua, umur 45 kepada 55, ada orangi di sini. Cheersawak umur berapa Quote
lelakisg Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 guys i going geylang nanti , siapa nak join Quote
Guest iscool Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 http://akumerdeka-ot...01_archive.htmlnaik stim aku tgk ni blog Quote
Guest arik Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 awak umur berapaSaya umur empat lebilan, suka Outdoor activitives swimming running,xcercise regularly badang Lean fit dan TannedArik Quote
Shockmeup Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 K ni rndm ah. Tad ade satu kedai kat orchard cinelsure de bkk lagu raye. Orang jage cine. Kekek. Quote
didi Posted August 26, 2011 Author Posted August 26, 2011 K ni rndm ah. Tad ade satu kedai kat orchard cinelsure de bkk lagu raye. Orang jage cine. Kekek. okay pe. I used to go madrasah kat geylang dat time. And there's this shop this apek always play the same lagu nasyid. pass by kedai die selalu kene tahan ketawa kejap. hahahaguys i going geylang nanti , siapa nak jointadi ade orang join tak. Aku kalau boleh nakk.....tapi tgh budget. haha xD Quote I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth
didi Posted August 26, 2011 Author Posted August 26, 2011 Ada sapa2 kat east side ke?me me!! Sengkang represent! hahaha Quote I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth
hunk_chaser Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 Standard kuih tart jugak..tapi kalau 'kuih' lain berbeda jugak citarasa..depends on d mood hahaha.."kui" yg hang maksudkan tu.. kuih apa ye? cam sedap je....hehehehehheheeh Quote
lelakisg Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 okay pe. I used to go madrasah kat geylang dat time. And there's this shop this apek always play the same lagu nasyid. pass by kedai die selalu kene tahan ketawa kejap. hahaha tadi ade orang join tak. Aku kalau boleh nakk.....tapi tgh budget. haha xDtak ada Quote
lelakisg Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 Saya umur empat lebilan, suka Outdoor activitives swimming running,xcercise regularly badang Lean fit dan Tanned Arikoic , i pun suka outdoor activitives Quote
Guest zan_lim Posted August 27, 2011 Posted August 27, 2011 "kui" yg hang maksudkan tu.. kuih apa ye? cam sedap je....hehehehehheheeh Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.