Jump to content
BW Advert Drive

Malay Men / Lelaki Melayu - Gather Here (Complied)


didi

Recommended Posts

Posted

okay pe. I used to go madrasah kat geylang dat time. And there's this shop this apek always play the same lagu nasyid. pass by kedai die selalu kene tahan ketawa kejap. hahaha

Apek ngn nasyid!? Tk kene seh!

Hahahaha!

Posted
Ohh..'kuih' ni memang best la..bukan raya je ada..sepanjang tahun ada haha..

zan lim so creative. heh heh heeh

Apek ngn nasyid!? Tk kene seh! Hahahaha!

true story. hahahha

wah...ni yang best.... I LOVE YOU GUYS!!! :wub: :wub: :wub: :wub:

^_^

I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth

Posted

anyway lelakisg....umur lu brapa. ingin tau juga dehh

I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth

Posted
tak ada orang suka pun, :(

*sayang sayang*

dah dahh....abang hunk chaser kan adeeee :D

I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth

Posted
dia hunk chaser, i ini bukan hunk

cakap ngan die jgn ngade ngade. haha

I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth

Posted
sejak bile lak sy ngade ngade nie... hehehe

okay best. lelakisg tolong tepi sikt, hunk chaser didi punyer. hahahaha

I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth

Posted

You guys very the boleh organize orgy party... but instead we'll call it 'kuih' party... LOLX

Stays in woodlands

Line ID: daenali

Posted
kenapa , mari i peluk u and make u happy to welcome hari raya

bwahah... peluk peluk nanti ader jer lain jadi

Stays in woodlands

Line ID: daenali

Posted

nak malu pula , kalau dah masuk bilik and in nude semua malu hilang , heheheh

hahaha.. mane akan hilang kalau ade kemaluan? hahahahhahaah

mana bolah , kena share lah , hehehhe

woi.. ko igt i ni 4shared ke? :P

Posted
hahaha.. mane akan hilang kalau ade kemaluan? hahahahhahaah woi.. ko igt i ni 4shared ke? :P

Dats why hunk chaser....u kene pilih..lelakisg atau didi. hahahahaha

Raya is coming up and i am still not hyped over it... bargh...

im okay with it cume setback takleh dapat duit raya :P

I'm bored... anyone keen to chat?

chat jeeee

I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth

Posted

ahlah apa salah nya kalaui boleh share

mmg xde salah pun.. cume takut nnt korang x tahan je.hahahahhahaha~

Dats why hunk chaser....u kene pilih..lelakisg atau didi. hahahahaha

kene pilih eh?! camne nk pilih eh... biar aku pikir dulu ye~

Posted

korang takde msn mehhhh.???

I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth

Posted
x tahan bile tgk body aku . hehehehhe

wooooo tengah cocky ah ni. haha jgn ehh tengah tahan kocok ni. Lagi dua hari je wheeeeeeeeeeeee!!!!!!!!

I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth

Posted
wooooo tengah cocky ah ni. haha jgn ehh tengah tahan kocok ni. Lagi dua hari je wheeeeeeeeeeeee!!!!!!!!

ahlah kocok saja lah , lepas tu mandi sebelum sahur, heheh

Posted
Nite abg sg.... xde ym seh.

woiii preferential treatment nampak. hahahahah

I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...