Jump to content
BW Advert Drive

Malay Men / Lelaki Melayu - Gather Here (Complied)


didi

Recommended Posts

Posted

Alhamdullilah , great to hear that :)

Nampaknya dia tak nak barang2nya lagi

Padahal dah beritahu.

Dia pun cakap nak ambil

Sekarang dah seminggu tak ambil

Abg Johari tak nak simpan

Terpaksa bagi orang lain

line : batamsg

Posted

Nampaknya dia tak nak barang2nya lagi

Padahal dah beritahu.

Dia pun cakap nak ambil

Sekarang dah seminggu tak ambil

Abg Johari tak nak simpan

Terpaksa bagi orang lain

Busy agaknya , untung lah siapa yang dapat :)

Posted

Wah. <<No Drugs Posting>> eh? I nak join.

Lah, itu semalam, we start around 12, but at 3am, nak cari more guys hehehe maybe next time round I keep you in mind

Posted

Nak tanya ada siapa tinggal di kawasan Geylang Serai , Haig Road or around that area.

Nak beli Kendama with the SG50 logo di ballnya dan warna merah untuk my son, pergi kedai Fujixeror sebelah First Lady at Tanjung Katong Complex semalam , tapi kedai tutup pukul 8, and me habis work pukul 8 and sampai sana dah 830.

So ada sesiapa yang balik work pass there and tinggal berdekatan, minta boleh tolong belikan, harga $19.90, later tonight I will go to meet you at your convenient place.

Appreciate ada sesiapa boleh tolong .....

Posted

Ada nak <<No Drugs Posting>> with 1 btm, 2 flex and me now at Tampines

did i miss out???
Posted

did i miss out???

Yes , very much so ....

Nak tanya ada siapa tinggal di kawasan Geylang Serai , Haig Road or around that area.

Nak beli Kendama with the SG50 logo di ballnya dan warna merah untuk my son, pergi kedai Fujixeror sebelah First Lady at Tanjung Katong Complex semalam , tapi kedai tutup pukul 8, and me habis work pukul 8 and sampai sana dah 830.

So ada sesiapa yang balik work pass there and tinggal berdekatan, minta boleh tolong belikan, harga $19.90, later tonight I will go to meet you at your convenient place.

Appreciate ada sesiapa boleh tolong .....

Repost, appreciate if sesiapa boleh bantu

Posted

Ada melayu kat kallang

Kalau yang tinggal tak terlalu jauh dari Kallang, boleh?

"When You Judge Another, You Do Not Define Them, You Define Your SELF" 

Posted

Anyone wanna be friends? :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...