Jump to content
Male HQ

Recommended Posts

  • Replies 356
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Coming to Netflix on 23 Dec 2020...      

DEMON slayer!

Here's another with Luke Evans, and he is keeping coy on the full frontal...body double, prosthesis or really his?   But that's a nice handful Octavia Spencer had in her grasp

Posted Images

2 hours ago, steppenwolf said:

Am I the only one who has enjoyed this series?
Can't wait for season 3 next year...

 

 

Tried watching, but it is literally two white karens whining and complaining lol.

 

This show has been cancelled, next season is final.

🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌑

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Netflix is da bomb, IMO. My 3 cents’ worth of all the seasons I’ve completed watching thus far:

01. Stranger Things

02. American Horror Story: Hotel

03. The Crown

04. Broadchurch

05. Black Mirror (including Bandersnatch)

06. Stranger (Korean)

07. Locke and Key

08. Bodyguard

09. The Alienist

10. Sherlock

11. Hollywood

Main draws: gripping storytelling, great performances and solid production values

 

Edited by HC-B
Link to post
Share on other sites
On 7/31/2020 at 1:39 PM, tomcat said:

 

Worth it, got quite a lot of eye candy. About 9 episodes I think?

It is surprisingly good. Nice twist to the story and beautiful landscape / setting. 

 

i think Anan is hotter, lol. 

http://www.thisguysworld.com/2017/04/march-chutavuth-pattarakampol-for-mens.html
 

stranger (korean) is good too, besides chief of state, tho i have not finished either, lol. 

Link to post
Share on other sites
12 hours ago, begleitung said:

It is surprisingly good. Nice twist to the story and beautiful landscape / setting. 

 

i think Anan is hotter, lol. 

http://www.thisguysworld.com/2017/04/march-chutavuth-pattarakampol-for-mens.html
 

stranger (korean) is good too, besides chief of state, tho i have not finished either, lol. 


My friend likes neither Anan or Kramm but Ice, lol.

Naughty ah beng vibe. And he did homoerotic photoshoot before too :)

 

JackMAG.jpg

🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌑

 

 

 

Link to post
Share on other sites
8 hours ago, tomcat said:


My friend likes neither Anan or Kramm but Ice, lol.

Naughty ah beng vibe. And he did homoerotic photoshoot before too :)

 

JackMAG.jpg

Somehow i cant recall who ice was. The guy with the pacemaker?  Look at the abs. Hott. 

 

i thinkk a few of the thai actors play gay characters or do such shots and are very comfortable with it, though they make not be necessarily gays. 

Edited by begleitung
Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Mameha said:

Why nobody talks about “Its okay not to be okay?”

Its a great kdrama. Even my friends who are not into kdrama like it. Interesting and refreshing storyline. I like how the drama uses quotes from books to relate to the characters' life experiences.

Link to post
Share on other sites
15 hours ago, begleitung said:

Somehow i cant recall who ice was. The guy with the pacemaker?  Look at the abs. Hott. 

 

i thinkk a few of the thai actors play gay characters or do such shots and are very comfortable with it, though they make not be necessarily gays. 


Yah, the pacemaker guy with tattoos.

 

It is normal in Thailand - if you have looks, just do whatever it takes to cash in. It has little to do with sexuality.

 

 

🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌑

 

 

 

Link to post
Share on other sites
On 8/8/2020 at 1:58 PM, tomcat said:


Yah, the pacemaker guy with tattoos.

 

It is normal in Thailand - if you have looks, just do whatever it takes to cash in. It has little to do with sexuality.

 

 

Ahhh, that bad guy. 
 

 

true, they have the lookss and know how to maximise it. 
 

any other good thai series / movies?

Link to post
Share on other sites
On 8/10/2020 at 12:32 AM, begleitung said:

Ahhh, that bad guy. 

 

true, they have the lookss and know how to maximise it. 
 

any other good thai series / movies?


Haha just put "Thai gay" into the search bar. 

 

I find Netflix Thai content is mostly Thai horror, Thai Comedy, Thai Drama Thriller, and some focusing on gay storylines.

 

And on average, Thai actors are already much cuter than Singaporean ones, so still got eye candy haha.

 

I like the film, "Fathers" - but i think most Thai shows will have some element of gay life, because it is just a normal thing there.

 

 

 

🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌑

 

 

 

Link to post
Share on other sites
On 8/8/2020 at 11:32 AM, shyboi said:

Its a great kdrama. Even my friends who are not into kdrama like it. Interesting and refreshing storyline. I like how the drama uses quotes from books to relate to the characters' life experiences.

 

I'm ok with kdramas. But I watched it halfway and got quite bored. Felt like just another romance drama. Plus the main guy not so cute leh. Idk maybe just me. 

Link to post
Share on other sites
On 8/11/2020 at 3:14 PM, tomcat said:


Haha just put "Thai gay" into the search bar. 

 

I find Netflix Thai content is mostly Thai horror, Thai Comedy, Thai Drama Thriller, and some focusing on gay storylines.

 

And on average, Thai actors are already much cuter than Singaporean ones, so still got eye candy haha.

 

I like the film, "Fathers" - but i think most Thai shows will have some element of gay life, because it is just a normal thing there.

 

 

 

Lol, it does have 2b gay ones. Just gd ones. Agree with u on the nice eye candies, lol. 
 

the friendship zone is on my list. 
 

 

Not on Netflix but check out „dew“, a 2019 nice thai film. ; )

 

biohackers is available on Netflix!  Cant wait 2 have a look!

Link to post
Share on other sites

Seems like quite a few recommendations for Korean shows. Itaewon Class, Good Doctor and She Was Pretty (superb acting by choi siwon) are great. 200 pounds of beauty is on netflix too!

 

Didn't think anyone mentioned Chinese dramas, I really liked Eternal Love (三生三世十里桃花) for its heartbreaking plot lol

Link to post
Share on other sites

Love Death + Robots (awesome series)

Blackmirror (Another great series)

b ( For sure, I am a big Bill Burr fan)

Dark (Damn.. rivetting series)

Lucifer ( Series has jump over bought out by NetFlix so hope it gets interesting again. )

Biohacker ( not seen this series yet but heard pretty good)

Umbrella Academy

Many of the standup comedians from the US. Big Comic fan. Dave Chapelle, Joe Rogan, Bill Burr...etc

Altered Carbon

Stranger Things Season 1-2 but I think season 3 is not as good.. getting "woke" as many other movies and TV series these day.

Some of the Korea Movies are damn awesome Like " Steel rain" The second one is about to drop though I saw it else where. .. not into the Kpop shit. No interest in that.

 

Many more but can't recall from the top of my head right now heheh getting too old with remember short names and titles hehehe

 

Another kind of movies I try to acquire are Russian Sci Fi movies... fucking damn good these day if you did not know. Their work and special effect are on par with the west and the stories are well written and acted PLUS it gives you a little insight into Russian and their lifestyle..etc It might surprise you how close to open west culture they are and not as stuffy and communist. try to catch some of the Russian movie trailers on the YouTube channel.. it might surprise you.

 

 

 

Edited by upshot

** Comments are my views. You have your POV, I have mine, to shared, to maybe Provoke Rethinking or Validate? Ideals to periodically revisited, dissected and re-exam for relevant topic or clarification to context for example. Mine included.  Agree to Disagree. Not personal. Nor do I enjoy conflicted exchanges or to score ego points. I share POV and hold no malice in my participating commentaries - Updated: May 2021.

Link to post
Share on other sites

the internationally acclaimed iconic sitcom Under One Roof is finally on Netflix. This emmy nominated worldwide smash hit changed comedy forever with its wit, cutting edge dialogue, comedy situations and brilliant acting!

 

A must watch surpassing seinfield, friends, cheers, big bang theory, modern family in awards and acclaim!

Link to post
Share on other sites

another original netflix show to watch is Singapore Social. Like the name suggest, it follows the lives, struggle and loves of a multi cultrual singaporeans. Its heart warming and has frank disscussions on love, life, career and lost. A sure fire winner of international acclaim. A must watch if you love social documentary about Singaporeans.

Link to post
Share on other sites
On 7/28/2020 at 8:27 PM, Guest Netflix Recco Guest said:

I would definitely recommend Sense8. It fundamentally talks about having compassion and understanding one another despite our differences, and it also features a great cast of people with varying sexual orientations. Easily one of the better shows out there for sure! 

One of my most favourite shows. Highly recommended. 

Link to post
Share on other sites
13 hours ago, jerry_gay said:

I love Hollywood. It’s pretty good. My Bf and I love the plot and the director’s intentions. Hot guys too. We were so horny after watching haha. 

 

13 hours ago, jerry_gay said:

I love Hollywood. It’s pretty good. My Bf and I love the plot and the director’s intentions. Hot guys too. We were so horny after watching haha. 

Any nudity?

Link to post
Share on other sites
Guest
You are posting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...
counter