UniBoi Posted December 21, 2011 Posted December 21, 2011 Ape Khabo korang~~~~~~~~~~~~lame x mai sini.sihat smua? Quote
UniBoi Posted December 21, 2011 Posted December 21, 2011 Ape Khabo korang~~~~~~~~~~~~lame x mai sini.sihat smua?Baik2 je Quote
lelakisg Posted December 21, 2011 Posted December 21, 2011 Ape Khabo korang~~~~~~~~~~~~ lame x mai sini. sihat smua? sihat , mana menghilang Quote
Apiz87 Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 no its a close groupSo mcm mane nak add? Quote
lelakisg Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 So mcm mane nak add? u add me at lelakisg@gmail.com and than i will invite u to the group Quote
didi Posted December 24, 2011 Author Posted December 24, 2011 pagipagi. MAri join group kiterrrrr. Ade bnyk members. kadang kadang kiter ade gathering dinner. leh kenal kenalll Quote I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth
Apiz87 Posted December 24, 2011 Posted December 24, 2011 u add me at lelakisg@gmail.com and than i will invite u to the groupOk dah add you at fb.Thankx Quote
didi Posted December 25, 2011 Author Posted December 25, 2011 woott Quote I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth
hunk_chaser Posted December 27, 2011 Posted December 27, 2011 sihat , mana menghilangx menghilang. pjg cerita... kalo nk cerita, 3 ari pun xabis. hahahaha Quote
lelakisg Posted December 27, 2011 Posted December 27, 2011 x menghilang. pjg cerita... kalo nk cerita, 3 ari pun xabis. hahahaha hahah sampai 3 hari tak habis , ok lah, jom jumpa and cerita kan i , i duduk sama u sampa 3 hari u habis kan cerita . heheh Quote
West_Sider Posted December 27, 2011 Posted December 27, 2011 Hey guys,Wah! Gerek kape ada topic khas untuk lelaki melayu kat sini. Actually I was hoping for someone to create this topic and finally terjumpa juga this thread.WestSider didi 1 Quote
lelakisg Posted December 28, 2011 Posted December 28, 2011 Hey guys, Wah! Gerek kape ada topic khas untuk lelaki melayu kat sini. Actually I was hoping for someone to create this topic and finally terjumpa juga this thread. WestSider welcome , kalau nak active lagi boleh la ke FB group , u add me and i will invite u to the group . my fb lelakisg@gmail.com Quote
hunk_chaser Posted December 28, 2011 Posted December 28, 2011 hahah sampai 3 hari tak habis , ok lah, jom jumpa and cerita kan i , i duduk sama u sampa 3 hari u habis kan cerita . hehehbiar betul..atau saja nk jmpa lpas tu... heheheheeh~ Quote
lelakisg Posted December 28, 2011 Posted December 28, 2011 biar betul..atau saja nk jmpa lpas tu... heheheheeh~apa salah nya kalau nak jumpa Quote
hunk_chaser Posted December 28, 2011 Posted December 28, 2011 x salah. alah, sy saje je.. jgn lah marah, abg~~~ Quote
lelakisg Posted December 29, 2011 Posted December 29, 2011 x salah. alah, sy saje je.. jgn lah marah, abg~~~ tak marah lah Quote
hunk_chaser Posted December 29, 2011 Posted December 29, 2011 otak marah lahoh ye ke? hehehe~ abg sihat? Quote
lelakisg Posted December 29, 2011 Posted December 29, 2011 o oh ye ke? hehehe~ abg sihat? baru saja baik dari flu , anyway u tak join us ke at fb Quote
Prince+ve Posted December 29, 2011 Posted December 29, 2011 (edited) hmmmmm sorry aku kaypo sikit ye.. korang ade fb grp? Edited December 29, 2011 by Prince+ve Quote
lelakisg Posted December 29, 2011 Posted December 29, 2011 hmmmmm sorry aku kaypo sikit ye.. korang ade fb grp? yup Quote
quickflightout Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 Macam mana mau join tu FB group? Quote
lelakisg Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 Macam mana mau join tu FB group? u add me lelakisg@gmail.com and i will invite u to the group Quote
tora69 Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 selamat tahun baru 2012!!!!سلامت تاهون بارو Quote
didi Posted December 30, 2011 Author Posted December 30, 2011 selamat tahun baru!! ceyy ngan jawi jawi sekali. haha Quote I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth I whip my hair back and forth
hunk_chaser Posted December 31, 2011 Posted December 31, 2011 Happy New Year, korang~~~~muaksss~~ Quote
3gkzp Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 anybody free to come jrg to fxxk me now?my place.. Quote
lelakisg Posted January 9, 2012 Posted January 9, 2012 any malay guys for sex ...malam ni? stay mana Quote
cutefacedude Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 whc partaku duk blk 409 near sunplaza park Quote
redux Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 Hey...i melayu. bottom..sape2 nak main? heheheh Quote
SpiceBoy Posted January 12, 2012 Posted January 12, 2012 Pleased to see a thread specially for Malay people! Heh. Anyone from tampines? Quote
Mr.Midnight Posted January 13, 2012 Posted January 13, 2012 Pleased to see a thread specially for Malay people! Heh. Anyone from tampines? Me. I'm in Tampines SpiceBoy 1 Quote
lelakisg Posted January 13, 2012 Posted January 13, 2012 Pleased to see a thread specially for Malay people! Heh. Anyone from tampines? me in tampines , whc part of tampines u stay Quote
SpiceBoy Posted January 14, 2012 Posted January 14, 2012 I stay at st12. 5 min walk from tmall. What bout you guys? Quote
lelakisg Posted January 14, 2012 Posted January 14, 2012 I stay at st12. 5 min walk from tmall. What bout you guys? me st 45 Quote
naga_sakae Posted January 15, 2012 Posted January 15, 2012 Anyone nak a bear top tak? Tengah Gian ni... Quote
mly89wlds Posted January 19, 2012 Posted January 19, 2012 B. O. S. A. N.aku bosan pat kejer. Quote Stays in woodlands Line ID: daenali
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.