Jump to content
BW Advert Drive

Malay Men / Lelaki Melayu - Gather Here (Complied)


didi

Recommended Posts

Posted

Sape sini time puasa pun masih have sex? Haha 

 

Actually banyak jugak melayu kite ni bi/gay. From office to delivery to riders to tattoo to gym to ape2 kerjalah. 

 

 

Posted
On 3/18/2021 at 2:05 AM, BudakFit said:

Sape sini time puasa pun masih have sex? Haha 

 

Actually banyak jugak melayu kite ni bi/gay. From office to delivery to riders to tattoo to gym to ape2 kerjalah. 

 

 

stakat nak lepas nafsu je ke atau mmg gay? hehe

Posted

Lepaskan kan nafsu... Lagi pun kebanyakan discreet gile...macam manly etc....padahal public can tell if you are bi or not haha manly macam mane pun or discreet mane pun tetap orang can tell haha 

 

If seseorang tak bisa terima seandainya Kau, then takpe bros move on je...lagi pun kau leh dapat lebih baik dari ape yang dorang ade.. 

 

Tu namenye karma. Kau judge orang with Alasan malulah etc...balek pada kau....hujung rambut ke kaki. 

 

Haha that is why aku sentiasa maintain fit ripped swole ketat tight v shape make sure bodyfats 3-5% gile babi punye fitness haha 

 

 

Posted

Any bottom going to Bukit Batok nature park tonight? Need to load out. Meet u guys at toilet area.

Posted
On 3/18/2021 at 5:12 AM, wildfleur said:

Any Malay tops wanna chat? Pm me

chinese top can ?

Posted
On 3/29/2021 at 1:04 AM, BudakFit said:

Lepaskan kan nafsu... Lagi pun kebanyakan discreet gile...macam manly etc....padahal public can tell if you are bi or not haha manly macam mane pun or discreet mane pun tetap orang can tell haha 

 

If seseorang tak bisa terima seandainya Kau, then takpe bros move on je...lagi pun kau leh dapat lebih baik dari ape yang dorang ade.. 

 

Tu namenye karma. Kau judge orang with Alasan malulah etc...balek pada kau....hujung rambut ke kaki. 

 

Haha that is why aku sentiasa maintain fit ripped swole ketat tight v shape make sure bodyfats 3-5% gile babi punye fitness haha 

 

 

Kebanyakan yg dah married ada anak pun suke nak kongkek laki..... ntah lah...

 

body slim ripped montek ko tu pun best macam inviting nak kena kongkek... best....haha.

Posted
On 3/29/2021 at 1:04 AM, BudakFit said:

Lepaskan kan nafsu... Lagi pun kebanyakan discreet gile...macam manly etc....padahal public can tell if you are bi or not haha manly macam mane pun or discreet mane pun tetap orang can tell haha 

 

If seseorang tak bisa terima seandainya Kau, then takpe bros move on je...lagi pun kau leh dapat lebih baik dari ape yang dorang ade.. 

 

Tu namenye karma. Kau judge orang with Alasan malulah etc...balek pada kau....hujung rambut ke kaki. 

 

Haha that is why aku sentiasa maintain fit ripped swole ketat tight v shape make sure bodyfats 3-5% gile babi punye fitness haha 

 

 

hahaha i think i know this guy.. hehehe #biarlahrahsia

Posted

Aku kan wonder mane melayu kite ni kat park or stadium? Aku rase macam aku sorang je...bangsa kite pompuan lelaki pun takde Mendak seh...takkan gym je brah. Lemak tak akan burn if korang do nothing thing about it. Yes kerje penat...jaga anak then parents but kau pun Harus have your me time. One hour je...or 30-45mins it really help korang punye badan nafsu sex pun bagus horny pun sedap wei. 

 

Biar aku kasi kau motivasi haha 

 

 

 

Screenshot_2021-03-30-23-34-19-14_copy_288x640.jpg

Posted (edited)

Oh syiok ada group melayu. Melayu assemble! lol Malaysian here stuck kt sini due to covid. 

Edited by smallperson

Small. 5" top twink. Interest: Hunky daddies and fit buffy, beefcake bear. ^_^

Abs is overated. So I prefer big round chest over refined abs. 😋

Posted
2 minutes ago, MNH said:

Korang realise tak actually kebanyakkan yang melayu suka dengan chinese. Kenapa eh? I mean terfikir jugak.

Is it? It seems on par with others too, as malay like w indians n as well Chinese like indians too... most of malay? Hermm...

Posted
1 hour ago, MNH said:

Korang realise tak actually kebanyakkan yang melayu suka dengan chinese. Kenapa eh? I mean terfikir jugak.

 

Nope. I prefer Japanese lol

Small. 5" top twink. Interest: Hunky daddies and fit buffy, beefcake bear. ^_^

Abs is overated. So I prefer big round chest over refined abs. 😋

Posted
9 hours ago, MNH said:

Korang realise tak actually kebanyakkan yang melayu suka dengan chinese. Kenapa eh? I mean terfikir jugak.

Like to play with foreskin maybe? Haha.. 

Posted

Melayu yang ade tak adventurous takut2 etc...discreet lah etc...malu lah...haha 

Posted (edited)
12 hours ago, emojess said:

I'm chinese, would love to try to have relationship with malay guys, especially open minded malay guys. 

 

U wait a while. Later confirm the malays flood your dm. Better clear your inbox now lol

Edited by smallperson

Small. 5" top twink. Interest: Hunky daddies and fit buffy, beefcake bear. ^_^

Abs is overated. So I prefer big round chest over refined abs. 😋

Posted
On 4/2/2021 at 9:44 PM, emojess said:

I'm chinese, would love to try to have relationship with malay guys, especially open minded malay guys. 

Wanna try with me ? Hosting today in hotel?

Posted

hi.. Anyone home alone or driving in Yishun area wanna meet for some action? slide into my DM aitez.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...