Jump to content
BW Advert Drive

Malay Men / Lelaki Melayu - Gather Here (Complied)


didi

Recommended Posts

Posted
On 10/10/2021 at 9:22 PM, BudakFit said:

Skrg melayu mostly on tele or whatsapp groups....korang rase food delivery takde melayu yang main malam ke..ade banyak wei..step discreet je haha since they discreet they choosy padahal we can find way better then them....konek pun so so je..haha padahal kite sini way terlalu experience haha too bad they think too much lah...

 

One day nak jugak organise group sex indoor or outdoor with foodpanda deliveroo n grab they must wear their uniforms haha fetish seh..those delivery keen pm me haha fun sex kene skills tak leh rush...kalau rush nampak sah cum cepat or skills main boring...

 

Those nak join SG tele for malays (42) or SG tele for those who into malays (56) on pm me state both or one. 

 

Only for those reside in SG tak kira if you malaysian or indon. Asalkan you in SG, you are in. 

Hello, could you add me to both please. My id, Lipsroyale. Thank you

Posted
On 10/10/2021 at 9:22 PM, BudakFit said:

Skrg melayu mostly on tele or whatsapp groups....korang rase food delivery takde melayu yang main malam ke..ade banyak wei..step discreet je haha since they discreet they choosy padahal we can find way better then them....konek pun so so je..haha padahal kite sini way terlalu experience haha too bad they think too much lah...

 

One day nak jugak organise group sex indoor or outdoor with foodpanda deliveroo n grab they must wear their uniforms haha fetish seh..those delivery keen pm me haha fun sex kene skills tak leh rush...kalau rush nampak sah cum cepat or skills main boring...

 

Those nak join SG tele for malays (42) or SG tele for those who into malays (56) on pm me state both or one. 

 

Only for those reside in SG tak kira if you malaysian or indon. Asalkan you in SG, you are in. 

Boleh add Tak? To both group. @ChillFatBoi87

Posted

Added. Do intro and say something once a while...inactive will be removed. 

Posted

Ada sesiapa di bukit panjang? Teringin nk isap konek lah…

Drop me a text on tele @buns4life if you're keen.

 

P.s. I have an Onlyfans. PM me if you're interested

Posted

Suk you are into trans/cd. My malay sg tele don't have any trans/cd. 

  • 2 weeks later...
Posted

Tak kan Melayu hilang di dunia... teringat suatu ketika dahulu terdengar lirik dikir barat yg berbunyi... bangun lah bangsaku cepat.. supaya nanti kita tak di gelar bangsa yg merempat... 

 

Kurang setuju betul dengan bunyi lirik tersebut sebab dibesarkan dengan berfikiran bahawa diri ini adalah bumiputra yg sebenar dan berhak berada di tanahair tempat tumpah darahku ini.. tetapi masa silang berganti dan diri ini kena terima kenyataan keadaan peredaran masa sekarang. Jadi pendek cerita kena terima hakikat yg sebelum di gelar bangsa yg merempat kena bekerja keras memeras tulang keringat mencari rezeki walau sesuap nasi.

 

Haa haa... amacam geng Melayu semua... harap2 semua sihat dan hidup bahagia ya.. ada sesiapa yg nak ke sauna tak? Boleh jumpa di sana hendaknya bermandi manda dalam jakuzzi ya 😬 bukan apa rihatkan keletihan badan selepas bekerja keras seharian lamanya.

To each his own… let friends be many.. be happy always

Posted
On 12/17/2021 at 1:27 AM, mamat said:

Tak kan Melayu hilang di dunia... teringat suatu ketika dahulu terdengar lirik dikir barat yg berbunyi... bangun lah bangsaku cepat.. supaya nanti kita tak di gelar bangsa yg merempat... 

 

Kurang setuju betul dengan bunyi lirik tersebut sebab dibesarkan dengan berfikiran bahawa diri ini adalah bumiputra yg sebenar dan berhak berada di tanahair tempat tumpah darahku ini.. tetapi masa silang berganti dan diri ini kena terima kenyataan keadaan peredaran masa sekarang. Jadi pendek cerita kena terima hakikat yg sebelum di gelar bangsa yg merempat kena bekerja keras memeras tulang keringat mencari rezeki walau sesuap nasi.

 

Haa haa... amacam geng Melayu semua... harap2 semua sihat dan hidup bahagia ya.. ada sesiapa yg nak ke sauna tak? Boleh jumpa di sana hendaknya bermandi manda dalam jakuzzi ya 😬 bukan apa rihatkan keletihan badan selepas bekerja keras seharian lamanya.

Sauna mana yg ada jacuzzi?

Posted
On 12/17/2021 at 6:26 AM, Malayguy80 said:

Sauna mana yg ada jacuzzi?

Di Keybox aka KB... ada jacuzzi untuk rendam badan yg keletihan...kekadang ada orang tolong urut pun 😆

To each his own… let friends be many.. be happy always

Posted

Brader dari little india tadi kalau ada kat sini pm please. Haha i like your body. Geram betul. You wore black and I wore green. U naik MRT towards BP and alighted at Newton. Kalau ada sini, dm please hehe

Small. 5" top twink. Interest: Hunky daddies and fit buffy, beefcake bear. ^_^

Abs is overated. So I prefer big round chest over refined abs. 😋

  • 2 weeks later...
Posted
On 12/23/2021 at 9:22 AM, mamat said:

Jumpa seseorang di Keybox sauna semalam. Setelah mandi untuk pulang, terpanggil pulak ke steamroom untuk sesi terakhir. Di situ lah terjumpa dgn mu. Lelaki muda berambut kerinting dan berbadan tegap. Kita berpelukan dan berciuman dan kau mengisap ku merata... Ku cuba untuk kembalikan keteganganku tetapi tak berhasil sebab sudah dua kali mengeluarkan spermaku sebelumnya. Yang mampu hanya mengurut prostrate mu dengan jariku sahaja. Bunyi suaramu ketika ku cuba tusuk duburmu sungguh menghairahkan. Jika kamu ada membaca coretan ku ini dan ingin bertemu lagi.. sila pm ku ya

oh mamat...mengapa aturan bahasamu sungguh purba dan santun seperti guru sekolah rendah ku tiga puluh tahun dahulu yang mengajar tata bahasa melayu...oh mamat

Posted
On 1/4/2022 at 1:23 PM, goatee malay said:

oh mamat...mengapa aturan bahasamu sungguh purba dan santun seperti guru sekolah rendah ku tiga puluh tahun dahulu yang mengajar tata bahasa melayu...oh mamat

Haa haa braderz... Bahasa menunjuk kan bangsa kan.. Oleh kerana grup ini kan untuk Melayu lelaki terakhir.. jadi cuba lah tulis dalam Bahasa yg sesempurna mungkin.. asah bakat tulis guna Bahasa ibunda 😅.. beberapa tahun nan lamp.. Malay data A* dan A1 tau 😬

To each his own… let friends be many.. be happy always

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...