Jump to content
BW Advert Drive

Malay Men / Lelaki Melayu - Gather Here (Complied)


didi

Recommended Posts

Posted
On 3/30/2021 at 11:59 PM, BudakFit said:

Aku kan wonder mane melayu kite ni kat park or stadium? Aku rase macam aku sorang je...bangsa kite pompuan lelaki pun takde Mendak seh...takkan gym je brah. Lemak tak akan burn if korang do nothing thing about it. Yes kerje penat...jaga anak then parents but kau pun Harus have your me time. One hour je...or 30-45mins it really help korang punye badan nafsu sex pun bagus horny pun sedap wei. 

 

Biar aku kasi kau motivasi haha 

 

 

 

Screenshot_2021-03-30-23-34-19-14_copy_288x640.jpg

Haha! Lari-lari anak. But mostly, kejar anak.

Posted

Ada abg2 melayu drive ard yishun tak? i nak isap blh? da lama tak dpt.. hehe need it badly

Posted

Okay sape2 nak di add di official melayu sg only tele tolong pm Gue or quote aku...aku on the spot add Kamu yah. Only melayu sg je. Nanti virus dah habis boleh aku organize something pade yang gian haus faham eh...

Posted
1 hour ago, BudakFit said:

Okay sape2 nak di add di official melayu sg only tele tolong pm Gue or quote aku...aku on the spot add Kamu yah. Only melayu sg je. Nanti virus dah habis boleh aku organize something pade yang gian haus faham eh...

"manehiso". Add me pls. Thk u

Posted
4 hours ago, BudakFit said:

Okay sape2 nak di add di official melayu sg only tele tolong pm Gue or quote aku...aku on the spot add Kamu yah. Only melayu sg je. Nanti virus dah habis boleh aku organize something pade yang gian haus faham eh...

alifbata88 pls.. tq

Posted

hi selamat pagi 

 

horny 

Posted

Any guys at yishun central wanna meet?? blow u or u blow me?? no plc.. PM me nw

Posted

10 of June wed or the week itself is the last for visiting hope at least you guys visit one another most importantly is the elderly auntie uncle and close friends etc....

 

Hopefully next year we able to visit freely. Got bazaar islandwide...pasar malam....more heartlands lights up If so can plan visit one another like I plan in tele...

 

 

Posted

Any guys with place or driving around Lavender.. wanna meet later at 1pm?? PM me nw

Posted
On 5/29/2021 at 7:46 PM, BudakFit said:

Okay sape2 nak di add di official melayu sg only tele tolong pm Gue or quote aku...aku on the spot add Kamu yah. Only melayu sg je. Nanti virus dah habis boleh aku organize something pade yang gian haus faham eh...

IBR_II

  • 3 weeks later...
Posted

Added. Do note of the owner add korang. Yang ade sembarang add. Hati2 ye.

 

 

Posted

Jangan letak your tele sembarang...if u nak me add u pm or quote me that kau nak add. Ade 2. One is just melayu. One is yang suke melayu.

Posted
23 hours ago, BudakFit said:

Jangan letak your tele sembarang...if u nak me add u pm or quote me that kau nak add. Ade 2. One is just melayu. One is yang suke melayu.

Hey add me Kimmykimmy26 

Posted
4 hours ago, bonhomie said:

There’s something about Malay men that I like 😉.. anyone, help me figure out lol

 

More handsome features

Nicer looking cut cock

Loves sex a lot - ok who doesn't

 

Posted

Ada abg2 melayu yg tgh drive around Tanjong Pagar.. Nak Jumpa?

Posted

Ada abg2 rider tak coz I have been riding past a few underpass shelter for rider along expressway, kalau dpt abg2 yg riding leh try isap under the shelter bridge eh.. hahahaha

Posted

Wah u pun tahu underpass cruise eh....sedapkan...I main dalam2 he touch the wall sedap wei....haha 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...